Літературне читання. Перевірка досвіду читацької діяльності та навички читання вголос. 2 клас Наталья Будная

Все о книге Літературне читання. Перевірка досвіду читацької діяльності та навички читання вголос. 2 клас. Посібник містить тринадцять робіт (у вигляді тестових і творчих завдань), складених відповідно до оновленої навчальної програми МОН України та підручника “Літературне читання. 2 клас” (автор: Савченко О.Я.). До кожної теми наведено двоваріантні завдання чотирьох рівнів: початкового, середнього, достатнього та високого. Запропоновано також художні тексти для перевірки навички читання вголос. Адресовано вчителям та учням другого класу. Характеристики. Автор. Наталья Будная, Зиновий Онышкив.


Перевірка досвіду читацької діяльності та навички читання вголос 2 клас. Навчальний посібник ⟨до підручника В.О. Науменко⟩ За оновленою програмою. Будна Н.О. Видавницво: Богдан ISBN: 9789661046725 Кількість сторінок: 56 Палітурка: М'яка. Посібник містить дванадцять робіт (у вигляді тестових і творчих завдань), складених відповідно до вимог навчальної програми МОН України з літературного читання для 2 класу та підручника Літературне читання. 2 клас (авт. Запропоновано також художні тексти для перевірки навички читання вголос. Для вчителів та учнів другого класу. Показать все. Отзывы о товаре.


2 клас, І семестр. Перевірка навичок читання вголос передбачає моніторинг навичок читання вголос: способу читання, правильності, розуміння та виразності кожного учня індивідуально. Результати зберігаю в Папці досягнень.. Інші методичні матеріали на урок НУШ скачати. Перевірка навичок читання вголос. НУШ, 2 клас, І семестр. Опис документу: Діагностична перевірна робота з читання. 2 клас, І семестр. Перевірка навичок читання вголос передбачає моніторинг навичок читання вголос: способу читання, правильності, розуміння та виразності кожного учня індивідуально. Результати зберігаю в Папці досягнень. Перегляд матеріалу. Отримати код. Діагностична перевірна робота з читання. 2 клас, І семестр.


Навчальна книга Богдан. Книга Наталья Будная «Літературне читання. Перевірка досвіду читацької діяльності та навички читання вголос : 2 кл. : навчальний посібник (до підр. В.О.Науменко) За оновленою програмою.» 978-966-10-4672-5. Книга Наталья Будная «Літературне читання. Перевірка досвіду читацької діяльності та навички читання вголос : 2 кл. : навчальний посібник (до підр. В.О.Науменко) За оновленою програмою.» 978-966-10-4672-5. оставить отзыв. Автор: Будная Наталья.


Бібліотека Літературне читання 2 клас Літературне читання Контрольні роботи. Про матеріал. Навички читання вголос(підкреслити відповідне або дописати) Спосіб читання– цілими словами, складами, цілими+складами Правильність читання –(кількість правильно прочитаних слів) _ Виразність читання – інтонація, паузи, логічні наголоси Розуміння – повне, часткове, не розуміє Швидкість читання (Кількість слів за хвилину)_. Перегляд файлу. Діагностична робота з читання. Перевірка навичок читання вголос. 2 клас, ІІ семестр. _ Прізвище, ім'я. Золоті бджоли.


Рівень розвитку навички читання мовчки у 3 класі перевіряється у процесі поточного опитування. У 4 класі перевіряється і оцінюється під час поточного опитування, а також у процесі підсумкової контрольної роботи наприкінці першого і другого семестрів. Враховуються такі характеристики цього виду читання: спосіб, розуміння змісту прочитаного, темп читання. Показники темпу читання мовчки.


Тема обраного досвіду «Розвиток навичок читання,як засіб розумового виховання учнів класів інтенсивної педагогічної корекції». Ця проблема не нова. У Державному стандарті початкової освіти та чинній програмі з літературного читання для 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку, читацька компетентність означена як особистісно-діяльнісний інтегрований результат взаємодії знань, умінь, навичок та ціннісних ставлень учнів, що набувається у процесі реалізації усіх змістових ліній предмета «Літературне читання».


Перевірка навички читання вголос, у тому числі розуміння прочитаного, може здійснюватись після першого і наступних перечитувань твору. Оцінювання результатів усної перевірки досвіду читацької діяльності учнів та уміння складати висловлювання за змістом прочитаного, прослуханого здійснюють за поданими вимогами. Орієнтовні вимоги до оцінювання досвіду читацької діяльності. та уміння складати висловлювання за змістом прочитаного, прослуханого під час усної перевірки. Письмова перевірка досвіду читацької діяльності у 2 класі передбачає первинне ознайомлення учнів із текстом під час читання його вголос учителем. При цьому другокласники мають стежити за читанням по тексту.


Тексти для перевірки навички читання вголос ЧИТАННЯ українська мова навчання 2 – 4 класи Показники темпу читання вголос Показники темпу читання мовчки Література. 1. Позакласне читання. 3 клас / Укладач Гордієнко Н.М. – Харків : ФОП Співак Т.К., 2010. - 96 с. 2. Позакласне читання. Збірник художніх творів. Посібник для учнів 4 класу. – 4-е вид.,/Упор.: Бунда Н.О., Головко З.Л. – Тернопіль Навчальна книга – Богдан, 2004. – 144с. 3.Книжечка – виручалочка: Збірник художніх творів для читання 4 (3) клас / Упорядники М.М.Наумчук, І.І.Наумчук. – Посібник для учнів. – Тернопіль: Підручники і посібник


Автор: Вчитель початкових класів Глушко Галина Володимирівна. Конспект уроку з літературного читання для учнів 2 класу, метою якого є виховати почуття відповідальності, бажання допомагати тваринам взимку, На уроці застосовувались корекційні вправи, А також завітали гості Зима -чарівниця із сніжинками – завданнями,і подарунком для зайчика – будиночок. Так ігрова форма організації навчальної діяльності дозволяє учням невимушено оволодіти предметними компетентностяіми згідно чинної навчальної програми. Тема: Виразне читання оповідання «Як зайчик грівся проти сонця». Мета: познайомити дітей з опов


Навчальний предмет “Літературне читання” – багатофункціональний. Уміння і навички – складова читацької компетентності, які формуються на уроках літературного читання, мають не лише предметний, а й загальнонавчальний характер, є засобом вивчення практично всіх навчальних предметів, забезпечують їх подальше засвоєння у наступних ланках загальноосвітньої школи. Зміст літературного читання визначається на основі таких принципів: тематично-жанрового, естетичного, літературознавчого.


Читання вголос 2 – 4 класи. Опубліковано: vovakalynchuk Нд, 2016-12-18 17:29. Метод. рекомендації. 0. Об’єктами перевірки й оцінювання навчальних досягнень учнів з читання є: уміння учнів читати вголос, мовчки, читати напам’ять; сформованість певного кола літературознавчих знань та умінь; знань про книгу і читання, окремих читацьких умінь і навичок, уміння користуватися бібліотекою. Автор: невідомий.


Навичка читання - складне мовне вміння, доведене вправами до автоматизму, дозволяє читачеві сприймати міститься в текстах інформацію, переробляти її (отримувати нові знання, виявляти причинно-наслідкові зв'язки, усвідомлювати ідею художнього твору, формувати власне ставлення до прочитаного, використовувати отриману інформацію з користю для себе). З точки зору форми здійснення процесу читання виділяють читання вголос і читання про себе. Приблизна програма по літературному читання націлює вчителя па формування у молодших школярів різних видів читання, навчання використанню різних видів читання залежно від завдання.


Програма навчального предмета «Літературне читання» 4 клас відповідно до Держстандарту структурована за такими змістовими лініями: «Коло читання»; «Формування і розвиток навички читання»; «Літературознавча пропедевтика»; «Досвід читацької діяльності» У І і ІІ семестрах проводиться перевірка навички читання вголос і мовчки (залежно від кількості учнів – протягом двох останніх або одного передостаннього тижня семестрів). Показники темпу читання вголос і мовчки: І семестр. ІІ семестр. Перевірка читання творів напам’ять здійснюється індивідуально в процесі поточного контролю. Для виставлення оцінок у класному журналі відводиться окрема графа без дати із надписом уверху «Вірш».


Методика читання у початкових класах. Посібник для вчителя Рекомендовано Міністерством освіти і науки. України. У цьому класі коло читацької діяльності школярів розширюється, водночас поглиблюються, упорядковуються і систематизуються їхні знання про авторів і жанри творів, удосконалюються навичка читання, уміння працювати з текстом, розвиваються загально-навчальні уміння. Учні 4 класу вже мають достатній досвід самостійного читання, який принагідно слід актуалізувати, збагачуючи цим читацький кругозір дітей, зміцнюючи зв'язки класного і позакласного читання, удосконалювати уміння працювати з книгою.


Тексти для навчального та контрольного аудіювання з літературного читання 2 клас. Для поточної перевірки аудіативних умінь – слухати й розуміти усне мовлення учням пропонується прослухати незнайомий текст, орієнтовний обсяг якого у 2 класі – 140-160 слів, у 3 класі – 210-230 слів, у 4 класі – 280-300 слів. Оцінювання аудіативних умінь в усній формі здійснюється за тими ж вимогами, що і оцінювання сформованості навички розуміння прочитаного. Для письмової перевірки аудіативних умінь добирають 8 тестових завдань, з яких 4 завдання закритого типу з вибором однієї правильної відповіді серед трьох пропонованих варіантів по 1 балу за кожне і 4 завдання відкритого типу по 2 бали за кожне.


ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ Переказування казки за малюнками підручника. IV. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку. — Сьогодні ми завершуємо подорож сторінками українських народних казок. 4. Читання казки вголос за логічно завершеними частинами. 1) Зачин. — Чи можна охарактеризувати героїв? Як? 2) Читання до слів « глядіть, скільки я зерна намолотив!». — Хто виконував роботу? — Що робили мишенята? 3) Читання до слів «.. .взяв собі на плечі мішок і пішов». — Хто поніс зерно до млина? 4) Читання до слів « мабуть, мені доведеться». — Як ви вважаєте, хто спече пироги? — Дочитайте казку мовчки. Як ви розумієте зміст останнього речення?


Нормальною швидкістю читання вголос вважається та, що відповідає звичайній швидкості усного мовлення людини. Нормальною можна вважати середню швидкість читання вголос 100 - 120 слів за хвилину. У школі не доцільно заохочувати дітей, щоб вони змагались щодо швидкості читання вголос, ковтаючи закінчення і зливаючи слова у суцільний потік. Читання вголос звернене до слухачів і має бути на них розраховане, слухач повинен зрозуміти прочитане. Відповідно до цього слід регулювати швидкість читання. Доведено, що техніка читання не підвищується, коли низька оперативна пам’ять. Ланцюжкове читання — ефективна форма активізації учнівської діяльності в класі. Суть цієї форми читання: учні читають текст.


Контрольна робота № 8. Навичка читання вголос (усно). Підсумковий урок за темами «Ой весна, весна, днем красна », «Я хочу сказати своє слово!» 119 Підсумковий урок за рік. Розробки уроків позакласного читання та матеріали до уроків корекції й оцінювання знань уміщено в окремих посібниках Видавничої групи «Основа». 6. Зимонько-снігурочко, наша білогрудочко.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

igo primo 2020 для windows ce 6.0

олег бубела адепт том 3 практика читать онлайн

прошивка для inext hd1